אודות

שמי ליאורה, משחר ילדותי נמשכתי לבישול ואפייה, תמיד רציתי ליצור ולקחת חלק בתהליך הקסום שהפך מצרכים  פשוטים ליצירות (במיוחד בתחום האפייה). בכל הזדמנות צפיתי ולקחתי חלק במעשיהן של סבתותיי, אמי, שכנות ומכרות של אמי וכמובן ספרי בישול, תכניות טלוויזיה ועיתונים.

אבל… הבישול נשאר רק כתחביב. והיה גם קונפליקט גדול, בין הטעים לבריא. פאר היצירה היה עוגות גנאש וקצפת משוכללות ומאפים עתירי שומן (מישהו חשב בורקס?), אלו לא היו מאכלים שרציתי ויכולתי להכין ולאכול על בסיס יומיומי ולכן חיכיתי תמיד למועדים מיוחדים ולימי הולדת על מנת לתכנן, ליצור ולהפתיע.

בינתיים כאשר אנו אוכלים גם מהבריא וגם מהטעים, תרגלתי בישול בריא דל בשומן ובסוכר וטעים, כאשר המחמאה(?) שחזרה על עצמה הייתה "דווקא טעים". למדתי שטעים הוא גם עניין של הרגל ואופנה, פתאום הבישול הבריא שלי נראה מעניין לסביבה. מקור ההשראה העיקרי שלי הפך להיות האינטרנט, הרגשתי שגם לי יש מה להגיד. החלטתי: גם לי יהיה בלוג בישול! ובאיזה שם אבחר? "דווקא טעים".

ואז לאחר שהתחלתי לכתוב (בינתיים לעצמי) מתכונים, לאחר שכבר רכשתי מצלמה  (התברר לי שלא מספיק לפתח ולכתוב מתכונים, צריך גם לצלם)  ונ. שלו נישאתי לפני שנים מצלם (גיליתי שנורא קשה לבשל ולצלם בו זמנית), התרחש מהפך… הפכנו לטבעונים .

כך שבשנה האחרונה למדתי לבשל תחת האילוצים החדשים שבחרנו. ככל שהעמקתי בנושא המון דברים הסתדרו לי במחשבה, כמו פאזל שבהדרגה נוספים לו עוד ועוד חלקים לכלל תמונה ברורה. עכשיו  יש לי המון מתכונים ורעיונות חדשים ומקוריים לשתף אתכם.

החלטתי לא להתמקד בלמה, אלא באיך להכין אוכל בריא טעים וטבעוני (ובמקרים יוצאי דופן טעים וטבעוני). השקעתי המון מחשבה ונסיונות בכל מתכון  שאפרסם על מנת להכין אותו בדרך האופטימלית. אשתף אתכם כאן בטיפים, רעיונות ומתכונים ללא כל מוצרים מהחי וכמובן דווקא טעימים.

cropped-dsc00275.jpg

 

כתיבת תגובה